Problemen met verzending van e-mail Donderdag 2 september 2021 09:00:00


We zijn bezig om een probleem met het verzenden van facturen uit te zoeken.

Update - Onze leverancier heeft de migratie succesvol kunnen afronden echter startte de server vanaf het nieuwe platform niet goed op, er is daarom besloten om de server weer in de lucht te brengen en dit probleem verder uit te zoeken. Als er uit het onderzoek blijkt dat we de migratie op een later tijdstip alsnog een keer kunnen doen wordt er een nieuw onderhoudswindow aangekondig.

Update - Er heeft zich tijdens de migratie een probleem voor gedaan in de backup, dit is inmiddels opgelost er moet echter een deel van de migratie opnieuw gedaan worden met als gevolg dat de downtime naar verwachting iets langer gaat duren.

Onderhoud gestart - Het aangekondige onderhoud is zojuist gestart en onze server is uit de lucht gehaald.

Onze leverancier heeft aangeboden onze server te verhuizen naar een nieuwe storage omgeving waardoor de diverse problemen zoals wij ze de afgelopen weken hebben ervaren permanent verleden tijd zouden moeten worden. Wij zijn nu aan het kijken wanneer wij deze verhuizing kunnen inplannen, dit omdat de verhuizing een langere downtime met zich mee brengt.

Wij zijn met onze leverancier druk bezig geweest om de problemen met de storage te verhelpen. Helaas heeft dit nog niet de uitwerking die wij hadden gehoopt. Na verder onderzoek blijkt dat onze server tijdelijk uitgeschakeld moet worden om de problemen op te lossen.

We hebben de problemen met de verzending van de facturen kunnen traceren. Het probleem wordt veroorzaakt door de storage van onze server. Wij zijn in overleg met onze leverancier om tot een oplossing te komen.